Torsdag 12.4.2012

Då sitter jag här igen en helt vanlig torsdag i en helt vanlig vecka!
Skoldagen var helt okej, den gick iallafall fort, timmarna bestod av
samhälls,religion,matte,engelska och finska sen efter det planerade vi klasströjor och byxor!
For till gamälbron med björn,mirre, jasse och anton en stund och begav mig hemåt sedan!
har kokat mat och nu sitter jag här och funderar + lyssnar påmusik!
Imorgon är det fredag ÄNTLIGEN, drar iväg till vasa runt halv 5 med mamma,
ida,pasi och kanske alex ha inte frågat! Vi ska på bio titanic i 3D, ser riktigt framemot det!
Annars har jag inga planer för helgen, men det brukor nog bli riktigt bra!
Nu ska ja hitta på ngt att göra tills Pasi kommer så hörs sen.
Normipäivä


Glöm inte att slänga in en fråga! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0