Somvanligt är jag trög..

Ja här är vi igen med min super uppdatering som alltid ursäkta mig!
Har iallafall varit i skolan idag och den har varit måssig somvanligt!
Efter skolan for jag iväg med moppisen i det SUPER fina vädre till elin
och red Riina, det var kul idag fast vi inte kunde göra mkt p.g.a underlaget men det stör inte :)
Sen kom jag väl hem typ lite över 5 och hade i närven när jag försökte sätta min
andra spegel som jag fick av elin åt vespan, men pasi kom mesam och så räddade han mig hihi!
Åt korvsås och potatismos, anteckna dock att jag kokade såsen själv och den blev super!
Sedan gick jag upp och satte på mig ett nytt ansikte och drog iväg till näsby och sen
och leka följa john med Ida till mimmi och tåny där vi drack kaffe och spelade wordfeud heheh.
Imorgon slutar jag 13.20 men ska lämna i skolan och planera kläder och anmälningar till stafettkarneval!
Nu vill min gubbe mysa så vi hörs imr byeee
finaste pojken♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0