Slut i hela kroppen...

Hej hoj, sitte och läser på samhällsförhör som vi har imorgon eller jag har läst egenom det 2 ggr!
Dagen har gått ut på: Träning inne, fick lust att springa så drog ut och jogga, kom hem
var helt slut i hela kroppen ( som jag fortfarande e), ida kom hit, sen kom alex och sen pasi.
Begav oss till Kaskö och satt i solen på sale där det var typ 15 åååh shöne verkligen!
Pasi och jag begav oss hemåt ca halv 8-8 tiden. Imorgon är det fredag och jag är kär!
Enda dåliga är att det ska regna typ hela helgen och nästa vecka, endast liiite sol...
Dock ska det ju blir varmare så det är ju bra iaf.. men nu skajag tydligen ner och se på
när pasi äter macka, vi hörs imorgon baj!
ja , jag är trött och nej, jag har inte gjort ngt med mitt hår efter duschen och inte sminkad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0