Beach 2012

Tjao, skoldagen var bra idag gjorde knappt ngt på timmarna!
Började med 2 textil där jag stickade mina vantar och blev nästan klar.
Sedan hade vi engelska gick egenom hur man skulle göra när vi ska skriva ett landsomfattande prov!
Efter det matte och vi satt i datorsalen och hade helt kul heheh..
På dubbelfysik tittade vi the hangover eftersom att vår lärare är lätt bäst!
På samhälls skrev vi och tittade nyheter och någon film!
Mamma hämtade mig till skolan, for till eepee och handlade torkade frukter mmmh..
Godis stjeckar ju som ja kanske nämn, har börjat mitt mål för beach 2012!
Alla pratar ju om det så jag ska också! Har faktist inte ätit något godis nu på typ 1 vecka! :o
Ikväll ska jag tvinga med pasi på en cykeltur tror jag men nu ska ja äta jordgubbar hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0