WORSTPART IS OVER

Helgen har varit bra måste jag nog säga!
Fredag: Stressade hem från skolan, for till ida,duschade, pasi och eddi kom.
Eddi for och sen pasi en stund senare. Alex kom och vi gjorde oss klara.
For till pasis villa allmänt trevligt ställe det.
Drack med trevligt folk, var i bastun, och sen sova.
Lördag:Vaknade 10-11,lagg och var trött till kl2.
Pasi & jag for och va med eddi en stund , sen for jag hem.
Åt, och sen kom alex och vi for till eepee.
Begav oss till ksk där runt 5-tiden. Satt vid vattnet me pasi & eddi.
Sen till pasi och spela snooker typ.
Kom på att vi skulle till näsby så vi begav oss, det börja regna så vi for till mig.
Spelade ps3 och låg sen alla i min säng haha.
Runt 12-tiden for vi till tb och satt där.
Eddi for och vi 3 var med joona,miska,cappe och pate.
For till ksk runna runt där till typ 3 tiden.
For till pasi sov där och vaknade halv 12. Ut med eddi och sen hem.
Tack för en underbar helg♥
Nu ska ja duscha och sen bege mig! pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0