FREDAGENKORT

Igår for jag till Hanna med Ida & Alex, gjorde oss klara och sen kom folket. Spelade ölspel och fick sista kungen var tvungen att dricka upp ett glas som stod till största delen av brännvin, usch.. Kvällen var super, vi sjöng karaoke, sprang runt huset i bh & trosor vissa nakna(?), sjöng lite till karaoke , fina pratstunder, jaa en toppen kväll! :) For hem med Ida där runt halv 2 mamma hämtade oss. Var tvungen att vakna typ 10 för att jag skulle på ridning hihi!  Gick nog bra men lite hårt inte så konstit haha. Nu ska jag gå och skrinna med Mamma & Sara. Blir nog en hemma kväll ikväll tror ja :) puss


Tkr ni att jag passar bättre i pannlugg eller sned? (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

pannlugg å permanent, sjukt fint :D

2011-01-22 @ 14:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0