EXCUSE MOA

Dag 18. Min favoritfödelsedag
Jag har inte direkt någon favoritfödelsedag, eller inte någon speciell.Men kanske den gången när jag fick min studsmatta, haha,för då var jag nog överlycklig måste jag säga!
Dag 19. Något jag ångrar
jag vet inte om det finns något speciellt som jag ångrar, jo alla personer som jag sårat och varit dumma med. Jag har jävligt svårt för att inte säga saker som jag tänker högt, de flyger liksom bara ur mig och det är superdumt det vet jag.. Men jag tänker alltid högt och sen så är jag lite eftersmart tror jag faktist men ta det inte hårt det är bara min munn som är en bitch!

Sorry för dålig uppdatering, men igår var jag med Hanna & Ida till Idas pappa där vi körde med pulkorna efter fyrhjularn, haha det var faktist superkul men kallt! Sen skulle vi köra åkerbil men jag lyckas ju förstås med allt så..
Idag har for jag med Ida, mimmi & Tåny till eskö, där vi körde skoter till långgrund men sen gick gasvajjarn sönder så då fixa tåny det sen vidare till långgrund och elda och värma oss och äta. Körde lite sen men efter det for vi hem. Men då ville mimmi köra mera så ida och ja satte ås i pulkan och mimmi körde men när vi skulle tillbaka hem så flög mimmi av skotern som for vidare med ida och mej i pulkan, så vi hoppa ur så for den upp till mimmis pappas gård och körde fast Hahahahhaha.. Kom hem för en stund sen och nu ska jag se film puss! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0