flickan är kär

Tycker att jag har varit superaktiv de senaste dagarna eller så inte..
Lördagen blev super, vi var på pasis villa.
For dit med Alex,ida,hanna,pasi,eddi o miska.
Sen kom några närpesbor och joona o kimki.
Sov på pasis villa vaknade på söndag med rejäl krapula!
for till kaskö igen där senare med eddi,hanna och ida .
Grillade for hem 8 hann inte vara hemma länge så for jag och va me pasi!
Måndag skolan jobbigt, var med lite folk efterskolan for till ida, skrattade när de bakade.
Ida och jag for och va me pasi ida for och jag lämnade, kom hem sent.
Idag vaknade jag med rejäl huvudvärk och magont så bestämde mig för att vara hemma.
Senare idag blir det ridning på schemat och fira ida gulle som fyller idag puss blubb! <3

jag älskar dig! ;) :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0