Tisdag

Grattis till min söta lillasyster som fyller 3 idag såhär btw ;)
Har inte hunnit vara inne på datorn nu dehär senaste dagarna konstit?
Blev iaf jätte hyper och glad igår när jag fick veta att min gulleplutt Antonia kommer onsda natt!
Lovely! Har längtat sååååååå.. Har inte sett henne över hela sommaren tyyp?:O
Nåja ikväll har Hanna varit här och det är typ kalas nu ja men ja orkar int va meee..
Modde provet gick iaf bra idag nog lättast hittills? Skrev det på typ 10 min om det e någon som antecknar hehee..
Nåja nu ska ja vara duktig flicka och vara uppe till 23.. För att jag SKA se på DH!
Vi hörs alla sötsaker , pussen!



Ehehehe.. Jag just nu , looove att grimasera!(A)

Haha.. Jo ja har ju vari brunetten förr också! Har jag ääändrats?

Kommentarer
Postat av: Anonym

du sku lätt bord parmanenta ijen!

2010-10-12 @ 19:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0