Läijdon

3 dagen jag har så förbannat i närven nu, vet inte vad det är.
Fick värsta utbrott i skolan, så tyckte jag så synd om mimmi så då blev det värre..
Iaf så gick skolan hur trögt som helst, usch! Tkr inte om tisdagar.
När skolan var slut tog jag bussen hem och bytte om och for till Elins moffa.
Mockade och red nu med Elin , äntligen något som var positivt med dagen!
Sen for jag ut men Ida, Hanna, Mariah och Jan och efter en stund kom Mimmi och Tony.
Var nu mest med Ida och mariah, vi var nu och skurra på plastpåsar haha..
Sen for mariah och hanna och vi lämna där med Tony och Mimmi..
Satt nu mest tyst för att vissa tkr tydligen att jag är störand och löjlig?
Har ingen jävla aning varför , men hoppas du e nöjd nudå :)
Men ja Ida och jag for nu hem med Mommo, det är så bra med Ida hon gör min dag!
Nu ska jag sova så ja orkar upp imorgon men först kanske ja ska se på läxorna!
puss
Fastna int alls på bild så de får vaa..


Kommentarer
Postat av: Mariah

I know, tack söta Ida! <3

2010-11-16 @ 21:34:46
URL: http://mariakristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0