Frågestund avslutad!

1. Vem är din/dina bästa kompis/kompisar
Ojj, det är flera men jag kan nu säga de jag är mest med,
Ida, Hanna, Alex, Mimmi, Mariah, Antonia och flera till kom ihåg det! <3
2.Vem hatar du mest?
Hatar absolut ingen!
3.Super du mycket?
Nej det skulle jag inte säga bara någon helg.
4.Tror du på Gud?
Jag vet nu inte riktigt tror men jag har väl mina egna funderingar!
5.Favorit färg?
Jaa, lite mörkare färger som brun, svart, grå osv.
6.Älskar tu mieg? :OOOOO
Haha, tyvärr kan jag inte svara eftersom att jag inte vet vem du är! :)
7.Har du ett gult gummistövelpar, du lämnade ett tror jag då du var hit i somras och sov över,
do you remember?
Haha, inte vad jag vet, kmr tyvärr inte ihåg något sådant heller! :D
8.Hur många syskon har du?
7 halvsyskon, i know men ja har inte min riktiga pappa, orkar inte förklara här nu..
9.Har du bra betyg?
Ja, det tycker jag att jag har , men de sjunker nog nu i 8 tyvärr.
10. Umgås du inte med dina förra vänner typ Miranda och Karolina?
Jo, jag e med dom alla dagar i skolan :)
11. Tycker du om någon ? Isåfall kan du väl berätta vad hans sista eller första
bokstav börjar på?
Haha, nej jag tycker inte om någon just nu! :)
12.Är du kristen?
Har jag svarat på i någon fråga där uppe :)
13.Vilket är ditt favorit ämne i skolan?
Öhmm, husli typ?
14.Vad är det sämsta i ditt betyg?
8 nu just men har haft en 6 , men det kan nog bli sämre i detta betyg :p
15.Nämn 3-5 vänner du saknar att umgås med!
Julia, Jenni, Emelie, Celine, lågstadiet u know :)
16.Kvafö har ett itt näin header?
Nå Ida sku nu lag än men e tar som en stånd, elå on sku lägg in an! :D
17. Hur många husdjur har du?
En katt som heter Maowi och en dvärghamster som heter Svante! :)
18.Vilket redigeringsprogram använder du?
Picasa, men redigerar typ aldrig mina bilder!
19.Vad har du för skostorlek?
Haha, e je bra Ida :D Nå typ 39
20. Vilken hårfärg tkr du att du passar bäst i?
öhmm, själv är jag ganska nöjrd med "svart" just nu , så mörkare då :)

Tack för alla fråga och det fanns personliga som jag inte ville svara på!
NU går jag och lägger mig natinati<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0