The story about stafettkarnevalen

Vi åkte från simhallen typ 01.00! Miranda och jag lyssnade på musik och sov!
Men jag kunde inte sova så bra jag sov,vaknade,sov,vaknade-.-
Vi stannade på ett ABC typ 110 km från esbo. Där delade Miranda och jag
på en pommesfrite. Kom nån fyllogubbe/gubbar och pratade med oss? Så vi satte oss
med Mariah och Ida :) Sen fortsatte resan, då sov typ ingen mera för vi började göra håret
som vi skulle ha i 2 hästsvansar! Sen när vi kom dit så ställde vi oss on trängdes framför porten
och då var klockan 6. Sen kom det mer och mer hejarklackar som ville fram
så till sist blev det helt kaos! Alla knuffades och trängdes! Trodde att jag skulle bryta något!
Portarna öppnade 7 så då sprang alla! Vi fick bästa platsen och ropade vår ramsa först!
Vi ropade hela dagen och det gick väldigt bra för oss vi hade en 45 minuters paus men annars
var de bara korta paus! Tur var ju det annars blev man så trött av att bara sitta.
I slutet  var det nästan bara Närpes hejarklack som orkade hålla igång!
Vi vann bästa hejarklacken och ett annat pris! Vi fick springa fram på
prispallarna och vi fick 12 kg karl fazer choklad, det var typ 4 lådor med 3 kg i varje!
När vi åkte därifrån var alla helt hyper ! Vi åt på ABC , ja var trött före vi stannade och åt
men sedan blev ja piggare men trött igen senare! Miranda och jag sov :) Vi kom typ
till simhallen 23.00! Ja tyckte att det var superkul! Ska nog vara med nästa år också! :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0