Mondays always suck

Sorry för dålig sånhär uppdatering eller vad man ska kalla det..
Men idag har jag inte haft tid p.g.a sommarjobb och ridning hihi.. (:
Kom hem med bussen då efter skolan, var lite med Emma och Karolina!
Typ kvart över 5 skjussade mamma mig till Elin, eller där de har hästarna nu just.
Jag red nu popi galopperade nu å lite smått och gått :) Red en halvtimme sen så
skulle jag leda en liten flicka som red Boni det gick jättebra, hon travade lättrav riktigt
bra tyckte jag! Sen typ halv 8 åkte jag och mamma och sara efter mommo och så skjussade
vi hem mamma och så tog Sara jag och mommo bilen och åkte till yttermark för att klippa gräs..
Kiva juttu! Det är inte mitt enda sommararbete om ni undrar hah.. Man blir inte direkt rik på det menmen..
Typ lite efter 10 var vi hemma och nu ska jag läsa ut en bok som jag lånar av Brita urk..
Imorgon ska jag till Ida Westergård kiva juttu! :D Men ja nu ska ja nog läsa puss..! :)


Bara fö att ja itt har na smink på mig på denhär bilden (I)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0