Kväll

Nu ska jag börja ta natten men först tänkte jag slänga in en
hiss/diss? :) Har ju inte gjord det på den här bloggen men nu ska
jag nog försöka göra det 1 gång i veckan typ ! :)

HISS

1.Sommarlov som börjar om en vecka
och man får vara ute och chilla med vänner :)

2.Justin Bieber, han e så otroligt söt och
alla bara klagar på att han låter som
en flicka men jag tkr iaf att han e bra :)

3. Vältränade pojkar men vita och fina tänder !:)

DISS


1. Alla personer som klagade på att de var för varmt
för typ 2 veckor sen, se nu va ni har ställt till med :S

2. Ac/Dc med mera som tror att de är någonting,
istället är de bara nå gamla gubbar..

3. Pojkar som tror att de är snyggast i världen
och tror att de kan få vilken flicka som helst,
fast de egentligen se ut som ett djur med stora...
tänder eller något till exempel ;)

Kommentarer
Postat av: Antonia

Gryymt bra dissar! haha, he fick me att skratt men faktiskt! klockrent! 3.monstertand? ;)

2010-05-31 @ 09:03:30
URL: http://antoniaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0