Kalas

Nu har jag varit på kalas! Där var också Kim, Ann, Mamma, Sara,
Tobias, Momma, Benny, Thomas och Åsa!
Åt tårta och pratade och tittade tv haha, jag vet världens bästa kalas (:
Men ja det var det no!
Imorgon tror jag Miranda kommer hit, eller jag hoppas iaf det ;)
Sen så har jag ju faktiskt pluggat lite
matte nu typ i 45 min! Tror nog att det kommer att gå bra eftersom
att det inte är så "jäätte" svårt hoppas jag nu!
Men ja nu ska jag läsa lite bloggar och dråga mig me justin bieber!
Kan ju också nämna lite bloggar som jag läser!! Fattigamiljonarer, Mariakristinaa, Kissies (OFC)hah.., Antoniaemelie, rebeccasjoblom, dessie,paow o.s.v!! ;) Men japp vi hörs kaaanske senare ikväll annars kommer det bilder imorgon när jag e med Miranda om det nu blir av!! ;)

Kommentarer
Postat av: Mariah

jåå idur ska no mie ut å ragga påa å :D

grr, matte ^^

2010-05-25 @ 20:33:32
URL: http://mariakristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0