It's a new day it's a new start in your life!

Godmorgon! Klockan är 07.03 och jag e vaken! Tänk det måste vara ett mirakel!
Igår när jag gick ut och gick jag ca 3 km och sen när jag vände så började det
spö regna ;S Nå jag tyckte att det var skönt! Det regnade inte hela biten hem men
det kom faktiskt riktigt grymt, men jag hann typ torka upp före jag var hemma iallafall
mina ben och armar(var ute i shorts och linne)! Idag är det onsdag och vi har inga speciella
timmar egentligen, eller vi har ju hissa prov men det måste jag väl no börja kunna det handlar typ
om imeprialismens tid 1874-1914, Japan och Kinas historia!! Ikväll är jag helt ledig hur skönt
är nu inte det ? Men ska kanske behöva börja läsa på matte så att jag klarar det och så har vi ju
Geografi också!! Men nu ska jag göra läxorna och äta(hann inte göra dem igår) Ha en bra dag! :)

Min lillasyster vaknade 5 så det blev inte mkt sömn för mig ;S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0