Hanging by a moment

Vaknade alldeles för tidigt.. P.g.a min lillasyster som kom upp till mig kl.6 typ , hoho. Min mamm börjar typ 5 den här veckan så därför kom hon upp för att det bara var jag hemma. klockan kvart i 7 var det lika bra att ge upp, för varken jag eller min lillasyster kunde sova. Vi gick ner, jag gick i duschen och hon satt och lekte med kattungarna? Nåjaa. Nu är nu mommo här hoh. Jag börjar inte före tjugo före 10 såå jag tar cykeln med Karolina och sen möter vi upp Miranda i Näsby! Ikväll blir det ministafettkarnval med hejarklacken och sen engelska prov läsning.. Men jag tar nog provet lite på talang i think! :) Hoppas ni får en trevlig måndag! Jag tror nog det kommer bli varmt idag också ! Har på mig jeansshorts och en stjorta/tunika! Vi syns senare !:)

Niice bild från i fredast! :)

Kommentarer
Postat av: Mariah

absolut :D

2010-05-17 @ 08:38:21
URL: http://mariakristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0