SOMETIES I THINK THERE'S NOTHIN' TO LIVE FOR, I ALMOST BREAK DOWN AND CRY

Blev en kort dag idag, hoho skönt var nu det.
Vaknade kl 9 och fick typ panik haha, ringde mamma och hon hämtade mig typ tjugo över 9.
Hann iallafall till andra tyska timmen, den gick fort för vi var i datasalen och där gör man typ inget.
Efter det hade vi jompa, var helt slut och hungrig för jag hade in ätit sen halv 5 igår:s
Vi hade nu typ redskapsgymnastik, töllade nu bara med Karolina och Mirre och spelade badminton!
Sen åt vi och så slutade vi, skönt!
Kom fram till med Karolina och Miranda att vi skulle gå så då gick vi hem då.
Karolina och jag hade så mycket att prata om så det tog endast en timme :)
Ikväll ska jag mysa och åka till Ida såklart, hehe!
Åker inte till skolan imorgon utan till Tuuri med Ann, Tobias och Moffa!
Men nu ska jag sitta här och nörda en stund och sen spela wii!

gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0