Recovery

Längesen sist i know men har inte haft tillgång till dator.
Igår tog jag bussen med Anna, Ida, Alex & Hanna till Vasa.
Vi mötte upp Julle i vasa och gick och "åt" till Amarillo, maten kom typ tjugo före 6,
och vår bio film som vi skulle se (narnia 3D) började 6, så det blev liiite bråttom men vi sprang!
Filmen var nog bra tyckte nu jag men.
Efter det var vi på citymarket en stund och sen for alex & Anna hem.
Vi gick och mötte min pappa , så skrattade vi nog och pratade typ.
Var super pigg på natten och då menar jag det verkligen.
Fast klockan var 2-3 var jag inte ens lite trött.
Men jag lyssnade nu på musik i telefjonken så det gick nog bra.
Vaknade typ 12 , åt och gjorde oss klara.
Sen ner och shoppa en stund så upp till pappa å äta åså shoppa igen!
Shoppade typ 2-spetsbh och trosor, stjortar-strumpbyxor till nyår och en annan tunika/tröja.
Nu e jag hemma och ska flytta över musik till telefon i think.
Sen bär det av till Hanna fö vi ska typ ha wii lan! :)
Puss

Fick nyss min nya kärlek av peter i julklapp hihi, eminems skiva recovery!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0