OJDÅ!

Nu kommer jag på vad jag har glömt!:o
Jag har ju inte berättat hur min julklappslista ser ut!
Bäst att jag hör det!
Ingen dyr julklappslista i år, brukar ha dyr vart annat år hehe !
numrerar dem nu men det är ingen sånhär min högstaönskan utan allt är helt rätt upp och ner.
1. Ridskor+ allt annat som hör till häste och ridning
2. Strumpor, långkalsonger.
3. Varma karåta vinterskor
4. Reflex jacka och byxor, shööön!
5. PENGAR, me waaaant..
6. Hårprodukter och produkter överlag som får mig att se fin ut (a)
7. Bh och underkläder överlag
8. Skrivbordslampa
9. wii spel
10. Guitarhero till play station 3!!!!(L)
11. GODIS
12. Sängtäcken, så mysit
13. Böcker, har nu redan fått dem men hehe!
14. sladd från dator till tv
15. Eminems nya cd-skiva

Ja det var väl typ allt , hehe det finns säkert mer ,men kommer nu inte på nu!
Men det räcker väl bra till det där eller? tycker nu iaf mamma, haah :)
Jamen iaf, nu har jag alla julklappar inpackade 3 väskor sammanlag wiih, vad kul!
Längtar sååå till julen , roligaste på hela året det ju!
Men nu ska jag ut och pulka med systeryster.
När jag kommer in ska jag se en film : " tomten är far till alla barnen".
Det är en tradition för mig , ser den alltid före julen, den är så kul hehe :)
Min pappa har ju flyttat till Vasa nu, tror det blir första natten han sover där inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0