(N)äsby

Igår kom jag fram till att yttermark is thaa place.!
Iaf så åt vi ju tacopaj och kladdkaka hos Mariah, mysit!
Haha, har inte skrattat så mkt som jag gjorde igår, hoho!
Men det blir så när alla har så mkt att säga, när vi inte träffats på länge.
Nåja, satt nu mest framför dator och cammade med två lustiga typer!
Ida och jag slapp knappt hem, men tillslut räddade mommo oss.
Kom väl lite efter 2 på natten, pratade och somande!
Vaknade där kring halv 12  och nu sitter vi här somvanligt!
Får se vad som händer ikväll, har no lite planer men!
puss
haha, gammal bild på mej & westergardN, men vie så soeta!

Jag vet att jag inte har någon header ännu men det kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0