I COULD STAY AWAKE JUST TO HEAR YOU BREATHING, WATCH YOU SMILE WHILE YOU'RE SLEEPING

En tid sen pånytt nu igen, men har inte varit hemma.
Igår for jag nu med Ida, mimmi och Tåny till eskö.
Där plåttrade vi nu på en stund.
Ida och jag satt i pulkan efter snöskotern som mimmi körde, gick ju bra, bara att mimmi lämnade oss..
Haha, sen for vi till långgrund där Tåny, Bärnlund och Anton var, va nu där en stund.
For vidare ut och körde runt och töllade.
Sen kom Tåny med också och då satt mimmi på me han och Ida och jag körde hennes.
Satt på med Tåny en gång, härregud vad det gick fort :o men nog var det väl kul.
Sov nu hos mimmi, och sen ja följande dag kan ju diskuteras haha :)
Men nue  jag nu hemma och ska läsa på tyska och spela wii, vi hörs
puss :)



osminkad sak :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0