Heaven's on fire

Hann inte skriva om går dagen men jag gör det ny istället.
Var ju först på dop som var mossigt, sen vidare till Kaskö.
Var där en stund ut på skoter och sedan hem till Ida.
Alex kom och vi gjorde oss klara och väntade på Mariah.
For med Mariah till smidjon eller hon släppte av oss typ vid en bod.
Var typ super mossigt så vi for hem med Mariah där 11.
Mariah kom till Ida en stund också men for hem där 12.
Vi gick väl och sova lite över 1.
Vaknade 11, klädde på oss for till eepe med Tony och mimmi.
Töllade nu bara med dem någon timme, sen till ida och äta.
Ida och jag tittade bäck och drack glögg.
Kom hem för typ en timme sen.
Nu ska jag bara vara datanörd!
puss

Jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Tova & Rebecka

dop är så mossigt :C

2010-12-12 @ 19:03:01
URL: http://sjusjosjukasjoman.blogg.se/
Postat av: Hanna Skattberg

Hej, hur mårs de?:D

2010-12-12 @ 19:11:54
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem e dede? :))

2010-12-12 @ 22:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0