Lördag 23.3.2013

Hej hopp! Idag är det lördag vilket är shönt!
Tänkte berätta lite om gårdagen eftersom att jag
inte skrev igår! Iaf hade jag skolan till 13.20!
Mamma hämtade mig och jag chillade mest!
På kvällen for jag till Casa med Jenni & Mikael mina söta klasskamrater!
Gick iallafall till albert med dem sedan och där hittade jag även erkki!
Satt där hela kvällen, var massa folk och en massa duktiga personer sjöng!
Runt 9-tiden for erik och jag och hämtade eddi! 
Eddi och jag for till mig och myste resten av kvällen! Somnade kanske halv 2-2!
Idag vakande vi typ 9-10 och myste bara, han for typ 1-tiden! :)
Ikväll ska vi nog ut och se över det lite! 
Hoppas ni har en bra helg kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0