Fredag 29.3.2013

heluu, fredag idag men känns som lördag!
Nåja igår for ida och jag på pizza och var ut med vespa i finvädret!
Senare kom älskling hit och vi myste och busade! :)
For ut med mammas bil runt 8-tiden, plockade upp ida.
For till ksk och träffade pasi, miska och essi en stund!
Sen näsby tbx och prata med dennis och alex!
Mimmi hoppa i och vi körde lite av och an!
For till mig senare typ 12 och tittade lite av en film och somnade! :)
Vaknade typ 9 idag och har bara myst och haft det kul!
Sötis for just hem och ikväll har jag hemliga planer! ;)
Ha en bra påsk kramis!
Min iphone har enligen börjat konnekta med datorn så NU
har jag mina bilder i datorn, tog typ ett år haha 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0