Tisdag 15.1.2013

Oj vad dagarna går och det värkar lite som att jag aldrig hinner uppdatera haha!
Nåja, senaste dagarna har jag spenderat med min bäst vän Eddi, har gått ut på att åka runt och träffa massa folk, helt chill faktiskt hehe! Skolan har börjat och jag är redan helt skoltrött fast vi typ inte har gjort något!
Idag var iallafall några 9 or från petalax och hälsade på visade filmer och berättade om merkonom linjen åt dem faktiskt lite jobbigt haha! Är iallafall hemma nu och har duschat, joo hann även köpa en ny väska idag eftersom att den gamla gick sönder så fick jag ett presentkort till run&go, nicenice!
Nu ska ja titta 90210, och sen göra mig klar och åka på pizza omnomnom!
Hoppas ni har en bra dag kramisar!


Senaste från Instagram! btw så är det exakt 500 dagar till jag fyller 18 år hehe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0