Onsdag 9.1.2013

Då var det onsdag vilket betyder att skolan börjar somvanligt imorgon, how great!
Har iallafall varit på finska lektioner i gymnasiet igår och idag!
Igår skrev vi textförståelse och repeterade inför prov, och idag hade vi prov vilket gick helt bra.
Kom hem runt 10 och nu sitter jag och lyssnar på musik!
Har även tränat lite i veckan, i måndast var jag på sbt men igår skulle ja på baila men var för lemin och läste på prov haha.. Ikväll är det iallafall sbt igen sweet! Annars ska ja väl bara ta det lugnt och kanske.. städa!
Imorgon åker vi till tampere med klassen, fun hehehe :D 
Är så sjukt taggad på träning nu ska verkligen försöka!!
Hoppas att ni har en bra vecka och en god fortsättning till er alla kramis!

Lite instagram bilder, följ mig där för uppdaterar mera där! Ingstromebest är mitt namn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0