Fredag 11.1.2013

Fredag idag och vi är lediga från skolan hur bra är inte det haha?
Iallafall igår var vi till tampere med klassen och några 2 or, först ikea 1 ½ där
vi sprang egenom snabbt och jag letade upp hyllor som ann hade beställt!
For vidare till ett mindre köpcentrum, åt på subway och efter det springa i butiker en stund!
Hittade bara en tröja som var på rea, hade ändå inte tänkt köpa något!
Kom till YA 6 och då plockade eddi upp mig och hanna!
Körde runt i näsby, var med hyllorna till mig och sen tbx till näsby!
Plockade upp nå eddis kompisar och körde runt, var på kaffe till ett ställe och till tb lite.
Kom hem runt 11 och då tittade hanna o jag lite 90210 före vi somnade!
Idag vaknade jag typ halv 11 och har inte gjort mkt sen dess!
Ikväll blir det träning, ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0