17.1.2013

Tjabba tänkte bara informera er om mina senaste dagar!
Tisdag: Blev lite ändrade planer men for iallafall ut med min bästid Eddii, hade även med robin! Körde runt skrattade och chillade, kom hem runt 10-halv 11 iaf! 
Onsdag: Skolan från 13.05-14.50 så var på pizza med jenni före! På kvällen var det sbt och efter det hem och duscha! Eddi plockade upp mig, och med fullbil for vi iväg till Töjby, spelade wii och sådant! Kom hem lite över 11 den kvällen!
Torsdag: alltså idag, i skolan har vi planerat till vårt lan party KOLLA FB! och inte så mycket mera. Kl.5 var det stepbody på programmet vilket var JÄVLA TUNGT... Hanna kom med till mig efter gymmet och sen var eddi å pasi över på kaffe!
Ska just sovaa, blir tidig väckning imorgon! Först skolan och sen vasa med jiedi å hanna! :)
Hoppas ni har det bra people!
Kram

Vad tycker ni om min nya björnborg väska? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0