Torsdag 13.9.2012

Jaha då var denna vecka snart över! Igår spenderade jag lite tid med Michaela som jag inte gjort på superlänge,lagg mest och pratade. Hämtade Hanna och Ida och sen for vi och handla chips och tittade en bra film. Kom hem kanske typ halv 9 och då kom Älskling hit så myste vi och tittade på Dallas och sen sova. Idag var det skolan som knallade på somvanligt . Vi fick sluta 13.50 så for till fammo och åt och kl 4 for jag till internatet. Ida jag och hanna bakade en supergod kaka som jag kan ladda upp bild av sen, de var med nutella glasyr hehhe, men blöö känner mig helt uppsvälld efter det så antar att ja åker ut och springer ikväll som ja inte gjort på en vecka hehe.. Måste dock vänta till lite över tills mami kommer hem! Imorgon är det fredag och ja ska inte göra någonting tror jag! Men vi hörs mera pöös!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0