SÖÖÖÖNDAG

Går kvällen var kul vilket märks idag heheheh... Hanna å erik kom hit kanske 4 tiden, senare kom eddi, for ut och körde lite och rökte med folk beställa pizza och åt hos mig. Senare gjorde jag mig färdig och vi började knäppa någon, satt och pratade om allt mellan himmel och jord, for ut och driva lite sen tillbaka till mig. Typ kl 10 skjussade erik oss till fagerö, gick runt och pratade med folk och chillade, 01 tiden kom vi på att betala in oss haha, så stod  och dansa till gangnam style en stund och sen plockade erik upp oss så drog vi hem! Vaknade 9 och mådde skit, sov till 1 mådde skit ännu försökte få i oss mat vilket inte lyckades, lade oss isängen igen och nu sover pasi och jag har läst bloggar tror jag börjar vakna till liv nu igen hehe! ikväll ska ja reda upp i rummet, lämna in en skoluppgift och sen vet jag ej men vi hörs tjaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0