måndag 3.9

hej hopp då var helgen förbi igen! i fredast var jag med ida,hanna och pasi hos ida! vi spelade typ sen for pasi och jag och röka med eddi, dennis och alex. i lördast for jag och pasi till vasa hihi, vi shoppade och åt på amarillo och kom hem 6 typ. for senare till erkki och spela kort och åt gott med hanna, ida, erik och pasi! kom på att åka ut och köra så vi snurra runt mellan ksk och niesby till typ 1 då erik skjussade mig och pasi till mig! igår for jag och red kl 1, efter att ja hade ridit riina for ja med elin och res världens bästa kalex :) kom hem typ 4 åt och gjorde skolarbeten. på kvällen titta vi film hos erik och sen sov vi i ksk! idag har skolan gått snabbt men nu ska ja snart och köra åker bil med de gang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0