Love her like she's leaving

Då var denna helgen förbi och det är måndag igen, jisses vad allt går fort!
Kan berätta om dagarna lite så här kort iallafall
Fredag : Var i  skolan till 14.50, Hanna började också skolan i fredast så alla mina bekymmer är borta nu hihih!
For hem och sen ut på ärenden med mamis till Näsby. Kl 6 plockade Tore, ida och Hanna upp mig och pasi så for vi till Fagerö på Tex Mex Yummie! For efter det hem till mig och spelade yatzy och tittade tv, somnade redan rund 10 med Pasi och Sara vid mina sidor hihi!
Lördag: Väckning 09.00, åt frukost och gjorde mig klar för ridning. Halv 11 stod jag på Elins gård, red Riina, vilket var lika roligt som alltid. Kom hem tillbaka lite före 1, duschade chillade och väntade på ann som skulle göra håret för kvällen. Kom till Ida 7 och förfestade med alex, ida, dennis, hanna och Pasi. Gick iväg till bussen i regnet och sedan anlände vi till faggen lite över 9. Det var väldigt kallt där så runt 12-tiden skjussade Kenny hem oss till mig, chillade lite och sen sova.
Söndag: Vaknade, städade,åt, tittade film med hela gänget som hade lämnat här. Alla for hem runt halv 3 så då började jag på med mina 2 kapitels långa matteläxa nice! När ja var klar duschade vi och for efter det till Ksk och var med Eddi! Spelade kort och snooker och runt 9 for eddi. Somnade kanske 10 :)
Måndag: Alltså idag det då, började med att pasi och jag vaknade lite över 7, steg upp gjorde mig klar, plockade upp Eddi lite före 8.Kom till westergård och sminkade mig och åt, sen skolan 08.50. Efter skolan for ja till Internatet till Hanna och där flyttade vi hennes saker till ett nytt rum helt i onödan heheh, åt iallafall gröt också!
Nu är jag hemma och ska städa och plugga, sen när mamma e hemma hämtar vi min moped från Kaskö som ska till Söderman på Onsdag great! men vi hörs tjao! ;)
Bild från idas bloggen hehe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0