Söndag och inlämningsuppgifter!

Jaha, då var ännu en helg förbi och det är söndag igen! Tänkte berätta om helgen i korta drag
Fredag: Slutade redan 11.20 så for till fammo och faffin och åt älgstek mums, kom hem typ 1 tiden.
Mamma kom hem så vi for till moffa efter bord, sen och handla till eepee och sånt. Erik, Eddi och Hanna kom till mig, vi chillade och åt munk och väntade på pasi. Runt 5-tiden kom pasi och vi begav oss i dyng vädret till Vasa!
Åt på Rax och sen for vi till Citymarket där pasi köpte vinterskor till mig hihi tack älskling! Kom hem typ 9 och var supertrött, tittade lite x factor sen sova!
Lördag: Steg upp 07,35, gjorde mig klar och väckte mamma, lite före 9 begav vi oss mot näsby för att plocka upp hanna, sen till mommo efter en massa stuff! Kom till eepee lite över 9 och plockade fram alla kakor osv.! Allting gick superbra, vi som haded trott att vi skulle sitta där till typ 5 på kvällen så hade nog helt fel redan kl 1 var allting sluta hihi! For till Casa med Ida, hanna och pasi mums kebab! Sen plocka erik och eddi upp oss och vi for till Ida, jag klippte hannas och idas hår lite hihi! Fick en spontan ide om att vi skulle dricka lite ikväll! For med erik, eddi, pasi och hanna till erik, shoppade dricka, chillade hos mig sen vidare till erik och ha en kanon kväll med gottdricka och tilltugg! Kom hem lite över 11 och somnade genast hahah!
Söndag: vaknade typ 9, myste , steg upp och åt och nu sitter här och har just lämnat in 1/2 inlämningsuppgifter whoooo! Idag blir det bara att ta det lugnt, städa rummet duscha och så! Ha en bra dag alla!
Glöm inte att ställa frågor på blogresponse, ni hittar dit om ni tittar lite ner i bloggen!

Imorgon börjar även alem och min tävling om att sluta röka, jag har typ slutat redan hihi! 
Hihi mina första bilder på min nya dator!

Kommentarer
Postat av: Antonia

duktig gumman! :)

Svar: puss! :)
None None

2012-10-07 @ 21:57:40
URL: http://aantoniaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0