Eyes wide open

Godmorgon här ligger jag vaken och kl är 9! Har varit vaken sedan 7 haha good for me! Har hunnit äta smörgås och stekta ägg nice, nice! Idag ska ja röka med erik, motionera(ikväll), åka och va med Ida tror jag, chilla och ta det lugnt! Nu ska ja försöka göra en ny header vilket knappast lyckas men ska försöka iaf! 
Igår kom ida hit, antonia jag och ida for ut och sprang/gick och sen lite träning! Min bästis for tbx till Åland igår :( saknar henne... Ida och jag for och handlade ingredienser till tacos omnomnnomn!! Gjorde även hemmalagad guacomole MUMS! Sen for vi och köra bil till Norrnäs heheh! Kom till ida typ 8- halv 9 , då tittade vi beck, pasi kom också till ida :D Längtar till onsdag då blir det vasa hehhehe :D See ya
vill ha mitt löshår!! :D

Kommentarer
Postat av: Antonia

miss u 2! :)

Svar: puss hihi
None None

2012-10-15 @ 19:58:37
URL: http://aantoniaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0