You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

Då var ännu en måndag passerad och vi har bytt period idag chill, eftersom att jag slutar 13.20!
Idag hämtade mamma hanna och mig från internatet, vi gjorde en skoluppgift och sen satt vi och skrattade åt youtube klipp haha funfun! Halv 6-tiden hoppade vi på moppe till gymmet och var på et SBT-pass , lika tungt somvanligt hahah.. Kom nyss hem och sitter i soffan och chillar och funderar på att koka ägg mums!
Imorgon är det tisdag och jag har skola från 09.35-16.00 chill! Efter skolan blir det ett pass stepbody och sen är jag ledig! Hoppas ni har en bra vecka så hörs vi tjao!
Jag i mina bästa stunder nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0