Söndag 11.11.2012

For inte ut med Erik igår istället lämnade vi hemma och tittade när finland vann 3-1 över Sweden, shönt!
Myste resten av kvällen och somnade redan 11 hahah.. Vaknade runt halv 9 och steg upp, tittade tv och chillade, runt halv 11 tiden hoppade ja på moppe till Elin. Red Riina vilket var lika kul somvanligt, var med elins hundar en stund innan ja for hem hihi! Bytte om och begav mig till fammo och faffa och åt god mat och fick träffa min saknade  pappa , varade endast i typ 1 ½ h så var han tvungen att hoppa på båten tillbaka till Åland :( Runt 4-tiden for jag ,sara, mamma och kim till Moffa som fyller idag och vi firade även farsdag! Superkul när typ hela släkten var där heheh, lika roligt alla gånger! Kom hem typ halv 8 och har bara duschat och chillat och städat lite. Imorgon är det ny period vilket betyder att jag slutar 13.20 imorgon chill! Men nu ska vi snart sova, kan ladda upp lite bilder från iphone imorgon! Ha det nice!
Tittade egenom lite kort och kom fram till att mitt hår har haft mång förändringar!
Vilket är bäst? Brun, Blond, koppar, rött, mörkblond, svart? :D

Kommentarer
Postat av: antonia

superblond!! :D elå brunt :)

Svar: hihi puss tue finast!
None None

2012-11-11 @ 23:00:37
URL: http://aantoniaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0