Måndag 26.11.2012

Idag är det måndag igen vilket betyder ny vecka och nya möjligheter!
Skoldagen måssade sig framåt och kl 13  begav  jag mig hemåt med hanna bakom mig!
Har precis läst ut boken till modde, känner mej duktig!
Ikväll är det sbt, skall bli skönt att träna lite nu faktiskt! Annars har jag inte så mycket annat att säga!
Längtar så mycket till julen, ska bli så mysigt som det är alla år med min favorit släkt!!
På onsdag flyttar jag till bäckby några dagar för att ta hand om några filurer ska bli spännande!
Överlag händer inte så mycket i mitt liv nu just, läxor,läxor och läxor kan man väl säga men det skall vi nog klara av! Hoppas ni alla läsare har det bra och så hörs vi senare kramis!

Jag idag, och idag är det även 550 dagar tills jag fyller 18! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0