i cross the ocean, i cross the sea, starting to forget the way you looked at me

Idag är det en sådanhär dag som då man bara kan skatta sig lycklig att man är ledig imorgon! Vi har alltså självstudier imorgon, life's is fucking perfect!! Nåja, dagen har alltså gått ut på skola. Började med 3 kultur vilket var ganska intressant, vi gick egenom olika kulturformer och annat kul. Sedan hade vi resten av dagen med Cecilia, startade b.la en blogg ni kan besöka den om ni vill, har typ inte skrivit i den ännu och den ser helt förjävlig ut men so what? www.idamariaelisabeth.blogg.se ! Nåja, dagen slutade 3 och då tog jag Hanna med mig på moppen hem till mig, har inte gjort någonting idag efter skolan bara chillat med varsin dator heh! Erik var just över på kaffe och nu försätter vi med det vi är bäst på haha! Hoppas ni har en bra dag/vecka så hörs vi imorgon! P.s måste verkligen försöka få några bilder till min dator nu this sucks!!

Hittade en superfin bild av mej och min hanna haha

Denna bjuder jag på haha, saknar iallafall min bästa vän!

Kommentarer
Postat av: antonia

<3

2012-11-17 @ 14:48:07
URL: http://aantoniaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0