Fredag 16.11.2012

Då börjar denna fredag närma sitt slut, den har varit ganska chill faktiskt!
Hanna och jag måssade på och jag fick mitt rum städat! Runt 4-tiden kom vi på att titta på sista harry potter filmen, broder Kim tittade också med oss hihi, känns som att det var superlängesen jag har spenderat tid med honom nu när han bor i vasa... Nåja, efter filmen tittade vi karate kid eller inte hela men endå. pasi och eddi kom lite efter 7, och vi chillade framför tv med någon film Erik kom också! De for för en stund sen och pasi och jag har duschat och nu ska vi börja sova, väckning före 6 imorgon för att vi ska till IKEA hehehe :D Jaja men har det bra så hörs vi! ;)

Världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0