The last day

Tjaba klockan är 08.21 och är sitter jag med vått hår och ska snart ner och äta! Börjar först 09.40 idag så har inte bråttom. Idag  är det sista dagen i Närpes Högstadieskola för imorgon är vi 9 or lediga. Känns lite synd på ett sett kommer så att sakna min älskade klass, men annars shönt för att jag är så skoltrött och behöver vila och sen vill ja fortsätta imitt liv! Hoppas ni alla 9 or har en super bra sista dag,och gör den till den bästa!
På lördag blir det ju skolavslutning och senare förfest me klassen och sist men inte minst fagerö weho!
Men nu ska ja börja göra mig klar och hoppas inte att vi har världens jobbigaste dag idag hlöööö...
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0