Onsdag 23.5.2012

Hejsan svejsan, kom just hem från att ha varit och jobbat till moffa, trodde att det skulle ta längre än vad det gjorde så ja skippade ridningen tyvärr... Men det tog inte alls länge så ja skulle lätt hunnit med ridningen, nåja nya tag nästa vecka. Skoldagen har varit helt lätt, började med 2 textil timmar där jag gjorde mina vantar klart och sen hade ja inget att göra, efter det var det matte där vi satt i grupper och räknade något, efter det hade vi hälso där vi disskuterade, på finska timmen hade jag min muntliga uppgift med min lärare och det gick super bra faktiskt! Sista timmen hade vi engelska, arbeta själv och sen for jag hem,bytte om snabbt och sen iväg till moffa.
Angående beach 2012 måste jag nog börja skärpa mig så från och med måndag nästa vecka ska ja ut och springa/gå varje dag och sluta med godiset och annat paska igen hahaha! Men nu ska ja städa upp i rummet lite och invänta Pasi som ska och klippa sig före han kommer hit! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0