Måndag 28.5.2012

Sori för super dålig uppdatering har tydligen inte alls haft tid. Helgen har iallafall spenderats bla. i helsingfors med hejarklacken på stafettkarnevalen vi var jätteduktiga men tyvärr räckte inte det enligt domarna, med 35 H utan sömn kom ja hem tillbaka halv 12 på lördagnatt, pasi hämtade mig så¨for vi till ksk, ut lite med joona ocheddi. Sen hem typ 2 eller något. Följande dag vaknade vi typ 12.35 , for till marknaden med ida, åt pehmis och vårrullar och remmar, satt i solen i några timmar med eddi,pasi,miska,essi, joona och sen kom även burre enstund men då skulle vi hem och äta. Senare på kvällen for vi ut och köra båt i fin vädret. Kom till kalax kanske lite före 9, åt smörgås,myste och sen sova. Nu är jag uppe och det är måndaaaag,snart är det sommarloova wehooo!
Jag fyller även  16 på onsdag kan det bli bättre? ;) På fredag drar jag till vasa med Ida och kanske Eddi & Pasi nice!
Men ja ha en bra dag så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0