HALUU SITÄ MIESTÄ

Hejhopp hemma efter en  bra dag i skolan, började med matte där vi gick egenom våra projekt som vi gjort för längsedan, sedan skrev jag,jasse och mirre fysik, det var svårt men jag klarade iallafall det, på håltimmen satt jag och myste med min underbara klass♥, på finska var vi i datorsalen vissa gick på arbetsintervju som vi har med vår finska lärare där vi ska prata finska, imorgon är det min tur hehe.. Tre sista timmarna hade vi klasskampen,
måste nog säga att jag har världens mysigaste klass vi har så kul, efter det så väntade vi på resultaten genom att sitta ute i solen och äta glass. Min duktiga klass på 2:a hahah ;) Efter skolan var det dags för sista stafettkarnevalsträningen och det gick faktiskt bra, vi är så duktiga! Nu ska ja göra en hälsokunskapsuppgift och träna inför intervjuen imorgon, vi höres ikväll ha en bra solig dag! ;)
framsidan av klasströjan, ni får bilder av baksidan och byxorna sedan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0