FINLAND!

Tjaba, har inte orkat skriva idag somvanligt hehhe..
Dagen har jag iaf spenderat genom att titta OTH och läsa på modde nice!
Senare mot kvällen har jag suttit och diskuterat med min syste,bror,pappa och antonia en stund.
Lite före 8 begav vi oss till Adlon ett helt gäng för att titta hockey vitto vilken feelis!
Finland vann 1-0 vilket skulle kunna blivit 2-0 och mera haha men nåja seger är seger!
Inatt åker jag och pappa hem båten går typ 03.20 så om det är ngn som har tråkit
kan ni ju allti sitta och prata med mig på fb till ja åker hehe!
Nu ska ja inte göra så mkt haha men vi hörs pöss!
Tummen upp för seger och för att jag får träffa älskling och my friends imr! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0