Åland

Tjao, igår var det vappen och vi satt först på eepee typ 2 h och väntade
på dennis, sen när har kom köpte vi dricka, begav oss till ksk, cyklade
till gästhamnen satt där i någon timme, ida for hem, sen sku vi till pasi,
eddi for också hem då, alex jag pasi och dennis spelade snooker
så kom makkeknakke sen någon som ja inte kände,
alex och jag gick och ligga i sängen så kom pasi och dennis så somnade vi typ.
Vaknade halv 10 lagg i sängen en stund och sen dricka kaffe och sen till ida och till tb.
Åt pommes frites, satt i solen en stund och sen hem.
NU har jag packat allt klar och om ca 50 min går bussen till Åland.
Kommer hem därifrån på söndas dagen så vi ses väl någon gång!
TACK för en underbar kväll alla mina vänner!
svar på komentar; jo det har jag nog titta några inlägg neråt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0