One lovely blog award

Denna utmaning fick jag av Ann .
Utmaningen är att du skall berätta 7 saker om dig själv
1. Jag hatar att prata inför en massa folk, alltså stå upp framför en klass till exempel
även om jag känner personerna som är runt mig men endå blir jag helt obekväm..

2. Min fobi är nog tandläkare, hatar verkligen det, fast det inte gör ont eller
jo ibland gör det nog det men endå är jag alltid super närvös när jag ska dit..
Men nästa tisdag ska ja övervinna min rädsla och slappna av och strunta i att
det gör ont!!

3. Jag hatar att bli sviken även om det bara är småsaker, men jag blir endå
helt ledsen och kan ligga och gråta hur länge som helst och känna mig helt övergiven,
sen när min fina pojkvän alltid försöker trösta så kan ja bli riktigt arg, hah..
Ja tycker super synd om honom men han förstår mig på alla sätt och vis.

4. Jag tror jag har funnit mitt livskärlek, jag tror jag entligen har blivit kär,
visst har jag tyckt om pojkar förr men det är absolut inte samma sak den här gången
det här är kärlek, och jag ska aldrig släppa min pojke. OCH ja vet att man inte kan vara
100 % men ja är optimist så ja vet att vi kommer att leva tillsammans tills vi e 10000!

5. När jag blir stor så före ja skaffar barn så ska ja bo utomlands och resa och arbeta mycket,
ja ska besöka flera städer, sen bosätter jag mig kanske på landet på Åland eller någonting
och skaffar barn och gifter mig, sen vill jag också ha djur hästar speciellt!

6. Jag öppnar mig allt för lätt och släpper in människor allt för lätt i mitt liv.
Jag tror att alla människor kan ha bra sidor, men  tyvärr har jag
mött personer som har behandlat mig helt skit, men jag lär mig.

7. Jag vill flytta tillsammans med min pojkvän och jag tänker göra det
när jag fyller 17, tror vi flyttar till kaskö!

Jag utmanar : Karolina , Alexandra , Miranda :)

Kommentarer
Postat av: Antonia

saknar tieg!!

2012-03-27 @ 18:22:19
URL: http://aantoniaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0