Dag 7 - Din bakgrundsbild på datorn Dag 8 - Din bakgrundsbild på mobilen Dag 9 - Den låten du lyssnar på mest

Dag 7. Din Bakrundsbild på mobilen
Det är en standard haha , orkar inte byyyytaaaa

Dag 8. Din Bakrundbild på datorn
En bild av pasi och mig på nyår har no haft upp den hääär

dag 9. Den låt du lyssnar mest på
Öhm, i moppebilen Greenday men  datorn så är det de här
1. FrontsideOllie heheh
2. Cheek- mitä tänne jää
3. Ansiktet-äckligt
4. Haloo Helsinki- Jos mun pokka pettää
5. Donkey Boy- City boy! heheh

Kan väl berätta så här snabbt om min dag också.
Började somvanligt med skolan, vilket var jobbigt idag enda roliga var fysik som gick snabbt.
Efter skolan for jag till elin och red Mathilda SUPERROLIGT, har verkligen saknat det och det gick bra! :)
Efter det hem, äta fiskpinnar och makaroner,byta om åka till näsby, vidare till Ksk med ida.
Hängde med Miska och hans brud en stund och typ lite före 9 åkte vi hemåt.
Nu har jag läst på finskaförhör som vi har imorgon och nu ska ja sova!
Ha en bra kväll/natt/morgon/dag hehehe bejjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0