Dag 29. Hur har den här månaden varit?

Jag tycker att den har varit helt okej, är fortfarande helt slut av skolan men jag ska väl klara det!
Har ju även mina underbara vänner som gör mina helger och kvällar toppen!
Snart är det sommar och jag ska väl vakna till liv lite! Ska försöka mig egenom
en prov period till tror jag de e sedan är allt finito!!

Haha, back to reality again, så här allmänt bara så har jag bestämt mig för att sluta röka!
Känner mig riktigt duktigt, tror jag börjar med det till näsby måndag! wish mi luck!
Nåja, min dag har varit mysig, har tittat one tree hill sen kom Pasi och vi tittade mera.
Typ halv 7-8 var vi med Sara och jag for ut och sprang min vanliga runda, lika shönt idag!
Tittade lite halv 8 hos mig senare och nu ska vi titta ett one tree hill avsnitt! vi hörs imr! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0