Dag 2,3,4,5

Dag 2. Din facebook profilbil

Dag 3. Tre sanningar om dig
1. Jag är en helt tokig flicka, men det är sällan någon förutom mina närmaste som
lägger märke till den sidan
2. Jag är rädd för livet och för att bli lämnad ensam
3. Jag kan aldrig hålla tyst när jag vet att någonting är fel och måste allti få
allting på klart.
Dag 4. Dina syskon
Jag har 4 halvsyskon eller jag kallar inte dem det men annars blir folk upprörda och sen har
jag 3 syskon till som jag inte alls har kontakt med endast 1 av dem men det är ej ofta.
Kan ju iaf berätta om mina syskon lite.
Jag har en lillasyster som heter Sara och hon är 4 år gammal, hon är nog den som håller
upp hoppet och glädjen i mitt liv, ser bara hur hon allt mer och mer tar efter mig! :)
Jag har en storebror som heter Kim, har absolut ingen aning om vart ja skulle vända mig
om någonting skulle hända honom , vi är som vått och torrt, han ger alltid mig fina råd!
Har en till storebror som bor på åland han heter Dominic, håller inte bra kontakt med honom
men jag vet att jag alltid kommer att ha honom runt mig och jag känner alltid mig trygg när
jag är runt honom för att han skyddar alltid mig.
Sen har jag en storasyster som också bor på Åland hon heter Amanada och hon kan vara lite
som en mamma till mig, sen kan jag också ha henne som en bästa vän för att hon och
jag har alltid roligt, hon och jag kan prata om exakt vad som helst.
Hon ser när jag mår dåligt utan att jag behöver ens berätta!
Kan bara säga att mina syskon är bäst och jag skulle göra allt för dem!
Dag 5. vad har du för mobiltelefon
Jag har en samsung galaxy mini som jag köpt av Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0